25 January 2010

Chiffon du soleil


Multi Layered Chiffon Dress by Dian Prad
~ Multicouche Chiffon Dress par Dian Prad

My inspiration for these time lately, was
chiffon
I really love this fabric so much, it goes like a lady,
make you feel like a lady..
instead of the difficulties sewing this fabric,
i adore how this fabric goes,
and i think its worth it.


another idea...



still on raw Sketches,
also its about chiffon,
how i adore this fabric so much


~~~~~
Mon inspiration, pour ces derniers temps, a été
mousseline
J'aime vraiment ce tissu tant, il va comme une dame,
Vous vous sentirez comme une dame ..
au lieu de les difficultés de la couture ce tissu,
j'adore la façon dont ce tissu va,
et je pense que sa vaut le coup.


une autre idée ...



toujours sur Sketches premières,
également ses propos en mousseline de soie,
comme j'adore ce tissu tellement




1 comment:

michelle_ said...

you guys look like you're having a great time !
and i love ur shoes !

many thanks for the sweet comments as always .
keep bloggin XD
xoxoxo : michelle @ GLISTERS&BLISTERS